سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینفوگرافی های جالب

تبلیغات صوتی دیجیتال برای حق رای دادن

 

ما اخیراً با دوستان خود در IFA به عنوان بخشی از سری WednesdayWise Webinar برای گفتگو در مورد تبلیغات صوتی دیجیتال با اعضای حق رای دادن آنها ، در IFA نشسته ایم.

 این مکالمه در زیر ضبط شده است ، از موضوعات مختلفی از روند مصرف کنندگان در این "حالت عادی جدید" گرفته تا مزایای بازاریابی شخصی و بیش از حد محلی. همچنین در این بحث نمایشی از چطور  و شرح سه داستان موفقیت حق رای دادن وجود دارد. در انتها حتماً قسمت Q & A را دور بزنید. این باعث خندیدن و فکر کردنتان می شود - اما در آنجا یک پیشنهاد ویژه خواهید دید که فقط منتظر شماست.

 

بنابراین اگر اتفاقاً صاحب مشاغل حق رای دادن هستید ، وقتی می گوییم نمی خواهید این وبینار را از دست بدهید ، به ما اعتماد کنید.

درباره انجمن بین المللی حق رای دادن (IFA)

سایت چطور

انجمن بین المللی حق رای دادن با بزرگداشت بیش از 50 سال تعالی ، آموزش و حمایت ، قدیمی ترین و بزرگترین سازمانی است که نماینده حق رای دادن در سراسر جهان است. مأموریت IFA محافظت ، ارتقا و ارتقا حق رای دادن از طریق روابط دولت ، روابط عمومی و برنامه های آموزشی است.

 

اعضای IFA تحت بالاترین استانداردها فعالیت می کنند و شامل شرکت های حق رای دادن در بیش از 100 دسته مختلف قالب تجاری ، صاحبان امتیاز فردی و شرکت هایی هستند که از صنعت در بازاریابی ، قانون و توسعه تجارت حمایت می کنند.